Bon Govern

- Codi ètic i de conducta
-
Accés a la informació pública
-
Registre de grups d'interès
-
Resolucions administratives i judicials
- Pla de Mesures Antifrau (PMA)
-
Canal intern d'alertes (Llei 2/2023)
- Política del Sistema Intern d'Informació Canal de Denúncies (SII)
- Procediment de gestió de les informacions rebudes
- Diligència aclariment Canal Denúncies
Nota 1: Canals per a la presentació de denúncies
D'acord amb el que preveu la normativa vigent en matèria d'informació sobre infraccions i lluita contra la corrupció, informem que, a més del canal de denúncies específic del Consorci de l’Habitatge de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, les persones interessades poden adreçar-se també a l’Oficina Antifrau de Catalunya per presentar-hi una denúncia.
Nota 2: Nota informativa sobre la nova denominació de l’òrgan responsable del Sistema Intern d’Informació
D’acord amb l’adaptació terminològica derivada de la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informen sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció, informem que l’antiga denominació "Unitat Gestora de la Bústia Ètica" passa a identificar-se, indistintament, com a Òrgan col·legiat responsable del Sistema Intern d’Informació (SII).
Aquesta modificació respon a la voluntat d’alinear la terminologia utilitzada pel Consorci amb la normativa vigent i garantir la claredat institucional en matèria d’integritat i bon govern.
Òrgan col·legiat responsable del Sistema Intern d’Informació (SII) està compost pel Coordinador de l’Àrea de Processos i Operativa (senyor Jordi Amela Abella) i per la Cap de l’Oficina d’Organització i Comunicació (senyora Susana Adán Gómez), i com a suplent pel cas d’incompatibilitat o absència de qualsevol d’ells, pel Cap de l’Oficina Juridicoadministrativa (senyor Guillem Martín Mosquera).
- Protocol de prevenció i tractament de l'assetjament