Accessos directes:

Consorci Metropolità de l'Habitatge

Consorci Metropolità de l'Habitatge

Cercador global de CMH

Oferta pública d'ocupació

Anuncis de processos públics de selecció per a la provisió de llocs de treball.

Proves de coneixement - Informació general

Tal i com s'havia informat anteriorment, la prova de coneixements es realitzarà de manera telemàtica a través de la plataforma LockDown Browser. Per dur-la a terme heu de disposar d'ordinador personal amb càmera i accés a internet.

Dimecres 23/12/2020, a les 16:00h, podreu realitzar una prova de connexió, prèvia a l'examen, per comprovar que tot funciona correctament. Aquesta prova és voluntària, però molt recomanable.

L'examen es durà a terme dilluns 28/12/2020, en els horaris següents:

- EXAMEN Tècnics/ques suport:                                       28/12/2020 de 16:00h a 17:00h
- EXAMEN Administratius/ves suport 1er nivell:     28/12/2020 de 18:00h a 19:00h


Al final d'aquesta pàgina trobareu les indicacions per accedir a la plataforma i altres preguntes freqüents.

Preguntes freqüents

Us recomanem que el dia de l'examen us connecteu amb temps suficient per si us sorgeix algun problema de connexió. La plataforma restarà habilitada amb mitja hora d'antelació.
  • 1. Què necessito per fer l'examen?
    • Ordinador personal
    • Càmera web
    • Accés a internet (navegador Chrome o Firefox)
  • 2. Com accedeixo a la plataforma? Quin és el meu usuari i contrasenya?
    Per accedir a la plataforma LockDown Browser, el vostre usuari serà el correu electrònic complet que vàreu indicar a la documentació relativa a la vostra candidatura.

    La contrasenya us serà enviada al mateix correu electrònic. 
  • 3. Apareix una pàgina en blanc a la pantalla o tinc problemes amb el LockDown Browser
    Si veus una pàgina en blanc i no pots fer res més, o bé si la roda giratòria quan comproves la càmera web o el missatge "connecting to media server..." no desapareixen, com a primera solució, tanca el navegador LockDown i reinicia'l seguint el procediment següent:

    1. Fes clic en (i) si és un PC, o a la icona del globus terraqüi si és un Mac, a la cantonada superior esquerra del navegador.
    2. Fes clic al botó "Sortida de Proctor".
    3. Torna a la prova fent servir un navegador estàndard (per exemple, Chrome  o Firefox).
    4. Inicia LockDown des del botó blau.
    5. Repeteix les passes de verificació per reprendre la prova començant per la darrera pregunta sense resposta.
    6. Si amb les indicacions anteriors no ha funcionat, força el reinici del PC/Mac i repeteix el procediment.
  • 4. He obert el LockDown Browser, però no puc iniciar la prova
    Si veus en vermell el missatge "LockDown Browser no ha de ser iniciat manualment..." i el botó blau "Tornar a la pàgina principal", has de tancar LockDown, obrir un navegador (Chrome o Firefox) i entrar en el Test d'Admissió accedint amb les teves credencials. A la part inferior de la pàgina, veuràs un botó blau "Llençar LockDown Browser" en el qual hauràs de fer clic.
  • 5. He perdut la meva connexió a internet durant la prova o perdo la meva connexió ocasionalment
    Espereu fins que es restableixi la connexió, després feu clic en el botó del navegador per a actualitzar la pàgina. Les dades es guardaran automàticament, per la qual cosa podeu començar a treballar a la prova novament, tot i que el temps que hagueu perdut no es recuperarà.

    Si has perdut més de 15 minuts abans de reiniciar la prova, escriu un correu electrònic a
    admit-suport@giuntipsy.com explicant què ha passat. El teu cas serà verificat i rebràs una resposta al més aviat possible. 
  • 6. No he pogut finalitzar la prova en el temps assignat o la prova ha finalitzat automàticament
    En aquest cas, els minuts disponibles per fer la prova han expirat i no podreu tornar a la dita prova. Totes les dades s'envien automàticament al servidor quan el temps expira i les respostes presentades es consideraran definitives.
  • 7. Tinc problemes si faig servir el meu iPad
    En aquest cas, si us plau, torna a fer la prova amb un PC o un Mac.
  • 8. Contacta amb el servei de suport
    Si us sorgeix alguna consulta tècnica durant la prova de connexió o durant la realització de l'examen, podeu contactar amb el servei de suport.

    selecciones-support@giuntipsy.com